Saturday, January 1, 2011

farewell 2010 :)

so, awal 2010 aku kerja dgn Che kat Melaka, kerja kt UiTM Lendu sbgai pekerja Cool Blog ! mmg best sgt kt sana ! dpt pegang duit sendiri, kerja penat2 smpai malam and at the end of the month achieve target. happy tau ! semangat nk kerja ! then dia datang dari Kedah-Melaka naik LC merah *i know i shouldn't talk bout this or even remember anything bout it. but please let me just for tonight :') he was there for 4 days klu tak silap. first time rasa jaga mkn minum dia, mcm husband n wife gitu ! *gatal gile :p this was the best moment I've eva had. aku hargai gile usaha die dtg dari jauh, taktau la dia tau ke tak, tapi mmg aku hargai gila. ktorg tak gdo pun ! kejut dia bgn pagi2. buatkn dia air, ngee~ it was so warm that time.

 mase amek result spm, cuak gile kot ! dupdap dupdap jek ! alhamdulillah result okayy. thank you Allah :') berhenti kerja on April 2010. pastu dok rumah makan tidur tgk tv message call n buat hal again and again. I was never a good daughter however. oh yeahh ! jgn lupa berbukit merah dgn Munie, Emy dan dia ! superb gila masa tuh. he never failed to be there :')

 so masa dpt tau dpt UiTM Seri Iskandar sbnye aku frust gila ouhh ! sebab kat Perak lagi ! plak tu dpt course accounting yg mmg aku tanak !  haihhh. tapi pastu okayy dah sebab dekat ngn dia kn ? winkkwinkk ;) *gatai lagi :p masuk2 UiTM at first was just okayy. nothing much. but then things get better with those friends around me :D roomate ; Arin, Mimi, Anis yg gila2 dan sekepale *but still there are time when my wanted siblings were the one i need the most :') classmate yg sekepale jugak dan gila2 jugak ! and I was so excited when I found out that everyone knew everyone ! Ipoh ni kecik jek okay ! hahaha. walaupun da masuk UiTM and dia da masuk poli, still kyte same2. dia tetap datang dari kedah just to met me. walaupun kejap tapi still jumpe. then kejap jek masa lari, dah final exam ! gila terkontang kanting jwb exam sebab emotion tak stabil. but I guess He was there for me since I end up getting a good result. alhamdulillah skali lagi. thank you Allah :')

habis sem satu sudah. lepas tuh buat apa ?? duduk rumah makan tidur tgk tv facebooking blogging koreaning menangis *ouh how pity I was -.-" shopping baking kena marah nothing interesting.

but still, sedih sebenarnye nak lepaskn 2010 nih. n entering the new year differently alone. geez. ohh and another thing is that I've lost dia. the worst thing that happen this year -.-". sedih ? sgt sgt. frust menonggeng ? ohh bkn takat menonggeng berguling guling siap ! empty ? everyday. sbb tu aku tak sabar nak masuk UiTM balik nih ! hahaha. tapi life must go on kan ? klu sabar, nanti mesti ade hikmah ! fighting ! nureen kuat ! i whispered everyday. InsyaAllah I will be one day. kan ?

so, semoga 2011 be a great year for me. please be. I'm hoping for that ! and bye 2010, I'm not gonna remember you since you ended up sadly. but i'll keep in mind not to repeat the same mistakes. bubbye ! XD

No comments:

Post a Comment