Sunday, January 30, 2011

guitar :)

guitar ; alat muzik bertali yg mengeluarkan bunyi bunyian yg sangat unik ! looooovee it ! XD

so, aku dah lama dah jatuh cinta dgn gutar nih. cuma belum ade semangat nak belajar jek. yeahhh, do know few peeps yg gila hebat main guitar tapi just mcm woahhhh ! best gila dorg reti main guitar ! keep adore and say woahh berkali2 until aku jumpa minah ni kat youTube, Syeera Sanders and I was like OMAIGODD ! gila best dia main guitar ! suara sedapp gilaa ! suka suka sukaaaa XD seriously best sgt lagu2 dia, umur die cm lbeh kurang aku jek kot, based on muke dia tp kot jek laa tau ! tp tatau laa kan kot lagi tua or lagi muda ke. wateva it is her voice was totally AMAZINGG XD and cm adore gila tgk dia main guitar tuh tahu tak ? cam best sgt bila reti main guitar nih okay ! and dia main macam senang gila !

Syeera Sanders ;)

so si Nureen nih pun dgn semangat yg berkobar2 nye pi kutip guitar dan try la main berbekalkan how to play a guitar yg dipetik dari youTube. wehh, nak tahu satu rahsia ? sakitnye tangan main guitar nih ! :'( plak tuh baru reti main bpe chord jek ! aigoo. nak main mcm Syeera tuh *gila tak sedar diri -.-" tapi takpe, bak kata ibu ; practice makes perfect ! :D sok main lagi, lusa main lagi, sepanjang cuti main main main okayy ! ohh yeahh btw, aku tinggal semua buku dan assignment kat bilik. power idak ? hahahhaha 

p/s ; jari mmg akan sakit for newbies, lama2 da kematu tak rasa pe dah ehh ;)
btw, sape2 ajar laa saya main guitar. puhleasee puhleaseee *_*

No comments:

Post a Comment