Saturday, January 29, 2011

sorry :(


hari tu masa Vice Chancellor UiTM turun Sri Iskandar, aku dgn Arin semangat gila nak pegi ! semangat bukan sebab ape sebenarnye, nak main snap2 gambar syok sendiri jek. hehe. kami perasan ? suka hati laaa kan ! hahaha. okay, so aku pun pinjam hair clip roomate tersayang, TANPA KEBENARAN sebab dia da chow lebih awal. dlm hati pk, takpe Hani tak kesah punye. *dengan konfiden nye ! btw the clip goes perfectly with the blue baju kurung which i borrowed from Hani jugak *tapi dgn kebenaran okayy ! so aku dan Arin bergegas ke DSI baru dan sampai2 jek org da padat mcm tin sardin ! i was like watehel gila ramai org nak sticker bodo nih. then kena berdiri pulak ! lagi double watehel. xkn nak kena berdiri for the whole event kan kan ? so aku ngn Arin kluar pegi PI plak. lepaking snap gambar syok sendiri :) 





see ?! the hair clip fits in perfectly ! dushh ! lepas dekat an hour bergambar sume pergi la dkt DSI sebab nmpak dorg keluarkan belon byk2 ! gila ecited ktorg n cam kekanak rebena terus g serang sebab nampak macam dorg nak bagi jek belon tuh. plak tuh dapat plak kn ! suka nya lah hati ! XD hahaha sekali rupa rupanya kena lepaskan la pastu sekali ngn abg VC sekali. haduss. syg nye dkt belon2 tuh ! dan sekali lagi kami sempat bergambar okayy ! HAHAHA XD





gambar gedik2 saja. hahah. btw credit to Arin's phone n Amirul for the pixcas. haa ! perasan something tak ? the hair clip ! da HILANG ! MIA ! whuaaa ! gila mana kau pergi haa ?! aku plak noticed mnde nih da hilang masa kat bilik around 7pm cmtuh. punya la aku cuak, aku terus g balik tmpat2 nih n carik ! tak berani bgtau Hani ag sebab takut die mrh ke pe ke. yelaa. da la amek tak mntak izin, hilangkan plak tuh ! nureen nureen~ apa la hang bodo sgt dok tibai ja org punya tak mnx izin nih ! -.-" malam tuh pun carik lagi dgn Arin dan masih tak dpt dijumpai. sedih sgt sgt :'( so aku pun gtau la kat Hani. nasib baik si Hani nih baik hati lagi pemurah. takde nak marah ke hape. Hani syg, SORRY SANGAT SANGAT ! whuaaaaaa ! :'(

*pengajaran : NEVER take other's thing without permission. sekali lagi NEVER okayy ! janji tak buat dah wehhh !


kalau ade yg jumpa, pleasee pulangkan eh ? eh eh ? puhleaseee !




No comments:

Post a Comment