Sunday, July 10, 2011

makan sedap ! :D

kali ni aku nak ckp pasal makan, makanan, food :)

okay, aku sekarang kuat makan. okay laa kan ? at least takde siapa nak ckp 'ehh, kenapa cengkung sgt ni ?'. so kali ni saja nak ckp ckp pasal makan. apa ? hangpa tak suka makan ? hadus. tipu laa tu kan kan ? :p

abaikan muka dan handphone. focus kan pada Iced Cappuccino dgn Lasagna yg dah habis tu :D 
Lasagna Secret Recipe mmg sedap wohhh !

ni lagi satu favourite ! ice blended yg perhhh ! mantop !
try cappuccino vanilla, the best ! or peach green tea takpun vanilla smoothies with strawberry or expresso.
nak satuuu ! :D

yg ni Arabic food ; Shawarma, cheese nan, dgn corn soup !
lovelyy babeyh, loveeely ! :D

laksa johor. I'm a pure Johorian tauu ? :D


choc foundue. arghh kecur bhaaaii tgk ni !

beef stew. mmg terbaikk ! sedap sgt sgt sgt ! arghh !
mana tak gemuk aku klu terus mcm ni =.=

kerabu daging :D haaa ! yg ini aku reti buat sendiri !
haaaa. dah reti masak dah perempuan ni. dah boleh kahwin sgt dah ni ! HAHAHAHA

I love to eat ! korang tak ke ? tipuu lagi ni. tak baik tipuu tau. sesetengah org ckp 'kau boleh la nak makan byk byk, kau kurus !' bhai, meh gua nak bagitau lu satu cerita. gua punya family, stok dah kahwin nanti melebarr oh ! apa ? tak nak kahwin dgn saya ? eh, tapi saya ada ikut belah ibu sikit. belah ibu sampai bila bila pun maintain kurus ! jgn lah tak jadi kahwin =.=

okayy, menggatal kejap. jangan marah :D

2 comments:

  1. pure johorian tuu macam tak caye je =.=
    hoho

    ReplyDelete
  2. HAHAHA kenapa kau tak percaya haa sheda ? betul lah ! :p

    ReplyDelete