Sunday, March 6, 2011

special thanks :D

walaupun dah lama lepas, tapi still, I need to thanks them. HUGE HUGEE thanks ! kenapa ?? sebab being there at that time, at that place. THANKS a lotx :') terasa nak menangis plak. sobb sobb !


munirahanis ; thanks for those hugs when I needed them the most.
those comfort words and for always being there :)
emy ; thanks sbb amek berat jugak mlm tuh. hee

Nabilaain ; thanks sbb warm sgt at that time. and those hugs too.
thanks for being there and thanks for those comfort words ;)

hariz@bosh ; thanks utk segala nya.
entah bila baru aku boleh nak balas budi kau.
thanks wehh :)

sheda ;thanks for cheering me up. thanks for giving me what I needed the most at that time ;
a friend ;) 

arina ; thanks for caring. thanks for letting me do what I wanna do.
thanks for just being there. thanks utk semua nya :D

eyda ; thanks sebab mlm tuh bg sokongan. thanks sbb amek berat.
paling penting, thanks sbb faham :)

azie ; thanks sbb amek berat. thanks for listening. thanks sbb bg semangat ;)


fella ; thanks sbb amek berat walaupun kau takde pd hari kejadian. hehe ;)



  hani ; thanks sbb bg semangat. thanks sbb amek berat.
n thanks sbb tunjuk jln. hee ;)

roza ; thanks sbb amek berat. thanks sbb ade skali ;)

I did what I thought I should. and I end up sadly, patheticly. but you guys were there. at that moment, you guys were there for me. and for that THANK YOU.
korang faham dan korg let me choose.
I've choose hell. 
but then I realised, and I ended up choosing well.
thanks to you guys.
jasa baik kalian tak dpt dibalas.
semoga Allah merahmati korg sebab tolong aku masa tuh.
korg kawan yg terbaik.
sangat baik :D
kita kawan sampai bila bila ye ? ;)

5 comments:

  1. sayang , tuh lh nme nye kawan. you're most welcome. syg kmu :)

    ReplyDelete
  2. sayang kamu lagi banyak ! :D
    cakap thanks bape byk kali pun tak boleh nak balas jugak :')

    ReplyDelete
  3. hmm, jgn thanks ngn kite. sbb kite kawan. so, takde pape yg nuk di thanks kn syg :)

    ReplyDelete
  4. baru nak baca. haiyaa ! its oke la dear, kawan mesti kena tolong menolong :) smile okay, be strong.

    ReplyDelete
  5. yeahhh. terima kasih semua :D sayang korang ! hehe

    ReplyDelete