Saturday, March 5, 2011

danggg !

a few days before, tiba tiba ada org tanya kat aku mcm nih :
"kenapa url blog volkswagen merah tapi title blog twisted ending dan blog berwarna kuning ?"
wahhh ! panjang sungguh soalan anda ye. okay okayy. aku bagitau okay ? tapi janji jgn bagitau orang tau ! rahsia kita kita jek ! janji ? pinky swear ;)


senang jek sebenarnya, macam nih :
volkswagen merah sebab deep deep deep inside i've been always missing you.


twisted ending sebab semua nya dah twisted transistor 360 degree dari yg sepatutnya dan dari yang aku nak. I want it to be different. but then, kita hanya mampu merancang kan ? redha :)


kalerr kuning sebab tiba aku tgh suka suka sukaaaa warna kuning ! XD omaigoddd. cantik tau tak ? tapi skarang macam dah tiba tiba suka warna merah plak dah. hahaha. tunggu aku tukar kalerr okayy :p

No comments:

Post a Comment