Wednesday, February 23, 2011

Nur Arina Nurul Akla :)

Nur Arina Nurul Akla nama diberi,
sopan santun berhemah lagi ;
siapakah tuan empunya diri ?
of course laa kawan aku !

hahahahaha. Siap nak berpantun bagai :p duss dusss. Hahaha. Tade ape. Saja nak cerita sikit pasal yong sorang ni. Aku panggil dia Arin. Sebenarnye dia nih pasangan lesbo aku. Hahahha ! tak tak takk. Acah acah jekk ! :p

Arin ni sebenarnye aku da anggap cam kakak aku dah. Tempat nak gedik gedik ngadu segala mende dari yg sekecik kecik kena gigit nyamuk sampai masalah politik dunia semua dgn dia. Kenal dia kat uitm nih laa. Satu bilik last sem. Tapi sem nih dipisahkan. Tapi selang sebilik 
jek laa. so, still bilik kau bilik aku jugak. Hee ;D


Arin nih baik tau. Selalu ada no matter what. Bukan nak cakap member lain tak ada, ada jugak tapi maklumlaa. Ada yg ada kerja, busy, ada hal, ada prob sendirik and so on sume kan kan. Arin pun sama jugak. Busy, ade kerja sume, tapi still ade utk aku. Dah mcm balak aku dah ;) well, she is my romeo. Nama timang timang ktorg ROMEO ngn JULIET ! dia romeo aku juliet ! comel kan kan ? auuwwwwwww ! hahaha. Pada masa lapang kami sering *macam buat karangan masa form5 dah -.- ; snap picture, ceritera ceritera, stalk sana sini, bersuper junior sambil jerit terpekak terlolong, shopping, lepak mamak, dan yg paling paling paling aku suka ; duduk belakang blok tgk bintang ngn bulan ;) best sgt okayyyy ! dan yang paling penting ! bersama sama sentiasa ! whoooot !

ohh. lagi satu perkara paling penting pasal Arina nih. dia GILAA super junior ! haduss. tersangat lah gilakan super junior ! hahahahaha. byk gila video pasal korean2 thingy nih sume. mcm mcm kawan haku sorg nih :p

to arin : 
Arinaaa, thanks utk semua mende okayy ? aku sayang kau tau weh. Sgt sgt sgt :D harap2 kau tak jadik pindah tapah *amin ! sebab nanti aku takde geng dah. Arinaaa, thanks sebab selalu layan kepala aku yg tak tentu arah nih, thanks sebab selalu ada, thanks sebab selalu teman, thanks sebab selalu comfort aku, thanks sebab never fail to be a BEST FRIEND ;)


my version of Arina :

clumsy <3

adorably sweet <3 

perfectly fine <3

*aku dah puji melambung lambung nih, belanja KFC okayy ? ngehehehe :p
and yeahhh. saya sayang awakk ;)

4 comments:

  1. saya nk comment..hehehe...hye arin..nk knal bley...???

    ReplyDelete
  2. arin said...

    hey zatiey !
    nk knal?? bole;) hp no. i nk x??

    ReplyDelete
  3. aku jelez duhhhh -.-'

    ReplyDelete
  4. erhh . siapakah yg jelez tuh ? awat jelez2 nih ?

    ReplyDelete