Wednesday, February 23, 2011

KAYAKiNG ;D

Weekend yg sgt best ohh ohh ! whoot ! pergi kayak lagik :D kali nih route die tak sama ngn last sem but still everything was superb !

9.00 a.m – berkumpul kat foyer FSPU ; breakfast, snap pixca, bebel bebel, tunggu bas.

bergambar sementara tunggu bas ;)

Sampai kat Manong tuh pukul bape ntah. Aku tak ingat. Hee. Masa nak turun mula2 macam confident jek. Tapi bila da sampai turn aku utk menjejakkn punggung d tempat duduk kayak tuh, ring ding dong ring ding dong jantung aku babe !  bila da turun kat air bertambah laju la ring ding dong nye ! hahaha. Plak tuh turun turun jek dah terbalik dok. Kira berkayak mengundur laa aku kejap. Hahhaha . Dapat partner laki jugak *of course laa kan, I need their strength ;p Amirul Abd Halim si photographer. Mula2 dia lagik cuak dari aku okayy ! hahaha. Tapi pastu dia okayy saja cool jek mendayung. Aku yang asyik bising penat la tuh la ini lah. Hee. Sorry mirul ! :D 
partner kayak sem dua :D


 tapi kali ni extreme sket ohh ! byk kayak terbalik n ade kayak siap pecah lagik ! huhhh. Seriau jek. Tido plak dlm khemah ditemani lampu pasar malam yg bising dan dikelilingi binatang2. Huhu. Ohh ohh ! tak lupa yg paling penting ! kaki aku naik pacat ! erkk. Pacat tuh berminat dgn darah aku yg manis kot ? errr =.=


nampak tak yang pakai tudung putih baju cokelat lengan belang belang yg dok depan ayam tuh ? nampak tak nampak tak ?? aku la tuh :D pencedok ayam yang setia ! 



sukaaa gambar ni ! cantik ! :D

Second day kayak mmg pnat sbb lenguh dah satu badan. Tapi sempat berchicken dance kejap as warming up ! Cerita paling hot tuk hari kedua ialah ; aku ngan Amirul nih tersangkut bwh jambatan ! Row row row the boat sgt laa kan, haa hamek kau ! cuak wehh. Kelam kabut aku dibuatnye. Nasib baik si Amirul nih cool jek. Relax jek dia suruh aku relax. Hahaha. Siap berchicken dance lagik ktorg dlm kayak tuh ! XP


ohh ! lupa nak habaq mai. masa breakfast pun lagi sekali menjadi pencedok makanan yg setia ! comel tak kami ? comel kan kan ? hahahah


1.00p.m *lebih kurang laa – pulang lah kami ke uitm ;)

In a nutshell *practice essay BEL ;p semua was superb and perfectly fine :D yelaa. Dah la FREE, dapat SIJIL plak, dapat STICKER rebutan mahasiswa dan siswi uitm lagik, dapat makan sodap sodap free lagik ! woahh ! what else cud you ask for la wehh ? siap dpt member2 baru sume. Memang terbaik dari ladang okayy ! so, nak lagik nak lagik nak lagiikkkk ! :D

tengok yg kiri sekali tuh ! hehehhe :p

2 comments:

  1. arin said =D
    juliet u forgot about da super food sponsored by en sani la dear =D

    ReplyDelete
  2. hahaha. tak lupa tak lupa. tuh ade tunjuk gambar tuh ha ! :p

    ReplyDelete