Wednesday, May 18, 2011

bila susah dtg bergolek, dah senang terbang menghilang .

amboi. tajuk kalau boleh nak lagi dramatis. haha :p

pernah tak korg ada org yg tgh susah je, mesti dia ada ! tp bila da senang, hmmm hilang lah dia. takde dengar cerita dah. senyap sunyi jek. pastu bila susah, datang balik tanpa segan silunya. apakah ?? erhh.
ada lah a few yg mcm tu. entah kenapa aku pun relax je. tak reti nak ckp " ehh, aku tak boleh tolong kau lah. pergi kat org lain ! " . kalau lah boleh ckp mcm tuh. huh.

* trying to put me on their side *
sedih nya sedih nya. byk masalah. nak mengadu kat siapa ni ? ohh. nureen ! yes. dia pendengar yg baik dan setia. ehem.bila dah cerita - leganya rasa ! nureen ni bagus la. mmg pendengar yg baik ! ehem. dah la. nak message awek. lain kali ada masalah nk cari dia lah.

maybe sebab aku ni awesome sgt kot ? tu yg bila dorg susah mesti nak cari aku ! kan kan ? cis. aku tak kisah nak cari aku masa susah. mmg it feels good to help tau. tapi bila da senang jgn la lupa weh. kecik gak hati ni bila dilupakan. mentang mentang la aku jenis susah nak say NO pastu senang senang je kau pijak aku. mcm tuh ?

so, bila susah mmg it is okay utk cari org. because we cant barely bear it on our own. we need others to share things with. aku sendiri cari ramai sgt org masa tgh sedih or susah. tp lepas tu jgn lupa diri. jgn habis madu sepah dibuang. jgn berlagak. jgn sombong. susah ke nak tanya khabar ke, kacau kacau ke alaa kira macam balas budi org yg tolong tu la. just say hai pun okay apa. at least takde la nampak sgt kau cari dia masa susah jek. KAN ?

mood hilang terus. rasa nak nangis pulak. okay. aku pun tak kuat. sebab tu aku klu boleh masa kau tgh sedih susah ade masalah aku tak kisah tak tidur teman kau. sebab aku pernah ada kat tempat kau. aku tau sakit tu. masa aku, aku takde sape.

marila pijak saya beramai ramai. saya mmg dilahirkan utk dipijak pun ! cis.


what goes around comes around. mesti ada hikmah ni. Amin .

6 comments:

  1. satu hari nanti awak di atas mereka pula di bawah :)
    tunggulah saat nya :)

    ReplyDelete
  2. amin. mungkin kan ? geramm kejap. HAHA
    thanks btw ;D

    ReplyDelete
  3. ehh. mana ada lah sheda syg ! bukan kau laa. bukan bukan ;)

    ReplyDelete
  4. takde nya kau sheda syg oi. ini org lain nih hehe. saje jek sbb gerammm sgt. HAHA

    ReplyDelete